onsdag 4. februar 2015

Informasjon


Informasjon om årets SteinkjerScrepp{a} 17.- 19.april 2015



Tid
fredag 17.april kl.18.00 - 24.00 (registrering fra kl.17.30)
lørdag 18.april kl.10.00 - 02.00 (registrering fra kl.09.30)
søndag 19.april kl.10.00 - 17.00

Sted: Steinkjer Samfunnshus, Torvet (rett overfor Steinkjer kirke), 2.etasje. Det er heis i bygget.

Parkering: Steinkjer sentrum har ulike parkeringsmuligheter, men en fin plass er rett overfor samfunnshuset.

Priser:
* 1 dag kr. 400,-
* 2 dager kr. 500,-
* Hele helgen kr. 600,-
* Bare inngang (skal kun benytte seg av kurs - altså ingen sitteplass) kr. 50,-
* Kursavgift kr. 400,-


Påmelding: Vi har stor og god plass, men det er førstemann til mølla. Påmelding skjer KUN via  mail til screppa@gmail.com. Dette gjelder både påmelding til treff og kurs. ALLE må melde seg på selv, via mail - det betyr at du ikke kan melde på 3 stykker i samme slengen. Dette for å forenkle det administrative, feks. med betaling, registrering og informasjon. Vi trenger navn, hva påmeldingen gjelder, og tlf.nr. Når du får bekreftet plass, får du forespørsel om hvem du kunne tenke deg å sitte sammen med. Som et resultat fra spørreundersøkelsen vi hadde i etterkant av SteinkjerScrepp{a} 2012, ble det bestemt at dere ønsker hvem dere vil sitte sammen med, og vi bestemmer hvor. PÅMELDINGEN STARTER LØRDAG 7.FEBRUAR kl.10.00

Det er plass til 80 stykker på SteinkjerScreppa 2015. Så har du tenkt å være med er det lurt å melde seg på fort.

Overnatting:
Hver enkelt deltaker må selv skaffe seg overnatting. Det er ikke muligheter for overnatting i lokalet. Det ligger hotell i kort avstand fra stedet vi skal være – Quality Grand Hotell. Ellers er det jo koselig å knytte kontakter og overnatte hos scrappevenner:0)

Betaling: Ikke betal noe før du har fått bekreftet plass. Betalingen skjer på forhånd til konto, men dere vil få et referansenummer og kontonummer. Når betalingen er mottatt, vil dere få en bekreftelse - påmeldingen er da bindende! Det betyr at beløpet ikke blir betalt tilbake - selv om du ikke møter på treffet.

Handling: Vi er i forhandling med flere butikker, og de har svarfrist innen 7.februar. Om det blir butikker, så er standene deres åpne så lenge eierne er i lokalet. Det er mulig forhandlerne har med betalingsterminal, men dette har vi ikke oversikt over ennå.

Mat: Lørdag kl.13.00 blir det lunsj med baguetter. Disse tar vi forhåndsbestilling på. Baguetter med skinke og ost, eller kylling. isse vil koste 60,-.  Dette kommer vi tilbake til, når vi har fått tilbudet fra Bakeren. Middag denne dagen bestiller dere hver for dere – lokalet ligger midt imellom mange restauranter – og menyer kan dere finne ved utgangen.  Det er også mulig å ta med seg mat. Vi ligger som sagt midt i sentrum, så det er lett å få tak i mat m.m. i løpet av helgen. Ellers lurt å handle for søndagen på lørdag, men det er bensinstasjoner og søndagsåpne butikker som er åpne i gangavstand. Lokalet har kjølerom for oppbevaring av mat.

Det vil være mulig å kjøpe seg brus i en liten selvbetjent kiosk i lokalet. Det vil bli frukt, kaker, og kaffe som man kan forsyne seg med. Søndag blir det muligheter å kjøpe seg deilig Thaimat i lokalet. Dette er det noen damer som står for.

Innhold: Dette er en helg der vi hovedsakelig kommer til å være kreative med verdens beste hobby! Her lager vi kort, albumsider, minialbum, esker +++!! For på treff sitter vi og lager det vi måtte føle der og da. Det vil bli lagd et inspirasjonshefte til treffet. Her finnes skisser, ferdige sider (Loer) og kort vi kan la oss inspirere av, farger og andre utfordringer. Noe av dette vil bli lagt ut på bloggen i forkant, slik at det går an å tenke litt før man pakker.

"Scrappe-bingo" med gjeve premier kan vi også love!

Konkurranser; Vi vil også i år ha konkurranse med egen kategori for kort og LO. Her kan man levere max 1 bidrag i hver kategori. Konkurransen har flotte premier. Det stemmes fram en vinner i hver kategori, og så trekker vi en HOVEDPREMIE blant alle som deltar i konkurransen. Utfordringen til denne konkurransen presenteres her i bloggen før treffet. Det vil også i år bli en goodie-bag-konkurranse!

Kurs: Det vil bli holdt 2 kurs i år! Det er ingen ringere enn Randi Thorsen som er kursholder i år. Som før er kursene fordelt over alle dagene. Hver gruppe er på 10 - 12 stk. og kursene koster 400,- pr.kurs. Alt materiell er inkludert, men det kan være at dere må ha med noe utstyr selv. Dette blir det opplyst om i kursbeskrivelsene og når det nærmer seg. Lengden på kursene er på ca. 2 ½ timer.

Påmeldingen til kursene tas samtidig med treffpåmelding og betales samlet med den, ETTER du har fått bekreftet plass. Avgiften betales på konto, som beskrevet over, og er bindende først ved bekreftet betaling. Se i innlegget nedenfor for kursbeskrivelser!

Tidspunkt for kursene:

lørdag kl.11.00 - 13.30 – brettekurs – teknikk/kort - RANDI
lørdag kl 15.00 - 17.30 – KORTKURS  - RANDI

Velkommen alle sammen!

Vi gleder oss KNALLmye! Hærlighet så gøy det skal bli!!!

IKKE LENGE IGJEN NÅ!


Lørdag 7.februar kl.10.00 er det bare å kjøre på med påmelding.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)