onsdag 28. januar 2015

Årets kursholder!

I år blir det tilbud om 2 kurs på SteinkjerScreppa. Og disse kursene blir holdt av ei helt fantastisk dame fra Mosjøen. Det er hennes første tur hit til oss, men hun har hatt lyst lenge til å få det til. Endelig i år, kan vi ønske Randi Thorsen hjertelig velkommen hit til oss! Randi er medlem av Wild Orchid Crafts sitt designteam! Hun er tidligere DT for Inkido, Vilda stamps, North Star Stamps, og Joy Crafts. Så dette er ei knalldyktig dame!
Gå ikke glipp av hennes kurs!!!
 
[DSC_0004.JPG]
 
Titt innom henne VAKRE blogg, og se på alt det flott hun lager!
Her er hva hun skriver om seg selv:
 
"Jeg er en scrappe-glad/gal dame som bor i Mosjøen, byen midt i Norge. Jeg er gift og har en gutt på 13 år.

Jeg har alltid likt å holde på med bilder, papir og scrapping. Nå er det lite LO'er som blir laget, det går for det meste i kort, tags og esker. Jeg er utrolig glad i "lag-på-lag", bling og annen pynt. Men mest av alt er jeg glad i å dekorere kortene jeg lager med blomster. Dette gjenspeiler seg som regel på de tingene jeg leger ut i bloggen min.

Jeg gleder meg til å komme til Steinkjer i april. Alltid koselig å treffe mennesker som man er blitt kjent med fra andre scrappe-treff, samt å treffe nye mennesker. Denne hobbyen gir så utrolig mye.

Dette blir skøy!!!"
 
Her er noen bilder fra noe av det Randi lager! Skikkelig lekkert!!
 
 
 
 
Hva Randi skal ha kurs i,
får du vite om ikke lenge:0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)