tirsdag 4. februar 2014

(trommevirvel)..... Ta godt imot Ragnhild Kleiven!


 
 

Mitt navn er Ragnhild  er 30 år og jeg bor i Trondheim med min samboer og våre herlige barn;
 Emilie 5 år og Sebastian 3 år.

Jeg stortrives når jeg sitter ved scrappepulten min. Jeg er en sånn som bare scrapper etter humøret og legger (nesten) aldri en plan for hvordan en LO skal bli. Bildene jeg bruker bestemmer fargene jeg scrapper i, og ting kommer bare etter hvert som jeg lar kreativiteten blomstre.
Det er like morro og se resultatet hver gang. ;) hehe...
J
eg lager egentlig det meste, kort, esker, minialbum men nå for tiden går det for det meste i layout.
Og være kreativ i hverdagen betyr veldig mye, og scrapping er balsam for sjelen for meg.

Jeg er DT for Cherish This, Skissedilla, Papirplaneten, Babyshowerpikene, og er gjestedesigner i Ett Trykk i 2014.

Jeg gleder meg stort til og holde kurs for dere. :)
 
 
På gutte LO kurset mitt skal vi kose oss med maling og stensiler, for vi skal lage vår egen bakrunn, og vi skal lage litt egen pynt.
Det blir en fargesprakende LO med masse lag på lag og stæsj.
 
 
 
Bloggen min: http://hobbykrokenmiin.blogspot.no/

Klæm fra Ragnhild

 
 
- for dere som husker godt, så stemmer det at dette er samme person som vant fjorårets LO-konkurranse !!! 

 
Nå har DU mulighet til å lære av henne!

 
 
Alle kurs vil koste 400,-,
da er materialene inkludert
- hva dere ellers trenger å ha med dere, vil komme på mail når påmeldingen er klar - og det nærmer seg treff:0)
 
HUSK PÅMELDING FRA LØRDAG 8.FEBRUAR KL.10.00
 
ps: det kommer mer informasjon om treffet i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)