lørdag 1. februar 2014

Hvem er Mona og hva skal hun ha kurs i???

 Mona heter jeg, er 47 år og kommer fra Raufoss. Her bor jeg sammen med min mann og vår datter på 17. Eldstemann på 21 har flyttet hjemmefra, men vi får heldigvis masse besøk av han:)


 Jeg har holdt på med papirhobby i 9 år, og blir visst aldri lei.....dette er hobbyen min med stor H. Koser meg skikkelig med å sitte på scrapperommet mitt og være kreativ:) I begynnelsen lagde jeg bare LOer, kort skulle jeg aldri lage. Men i de senere årene har nok kortlagingen tatt over. Prøver å lage en LO en gang iblant, men det blir altfor sjelden.

Stilen på mine arbeider kan vel beskrives som både shabby og litt romantisk. Er veldig glad i å bruke blonder og andre søte detaljer på det jeg lager.

Jeg har vært DT i forskjellige utfordringsblogger. Nå er jeg DT i Cherish This, også er jeg så heldig å få være med i det kreative teamet i Ett Trykk:):)

 

"GUTTEKONFIRMASJONSPOSEKORT"


 På treffet dere skal på nå er jo temaet mann, og da skal vi på kurset mitt lage et konfirmasjonskort til gutt. Dette blir et posekort med forskjellige røffe og guttete detaljer. Ser ikke bort fra at det blir et aller så lite søtt innslag også:)

Bloggadressa mi:
http://monavscrappeblogg.blogspot.no/

Gleder meg til å holde kurs for dere!

Stor kreativ klem fra Mona
---
 
Alle kurs vil koste 400,-
- og hva dere trenger å ha med dere, vil det komme mail på når påmeldingen er klar - og det nærmer seg treff:0)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)