fredag 11. januar 2013

Lørdag 16.februar kl.12.00


Da starter påmeldingen til ÅRETS store begivenhet!!!!


Som vi gleder oss!!!

 Steinkjer Samfunnshus står der bare og venter på oss!

Det kommer mere informasjon om priser 
og kurs etterhvert nå i januar!

MEN sett av datoen; lørdag 16.februar kl.12.00. 
Da starter påmeldingsrushet!!!

(Mail til screppa@gmail.com)


Har du ikke satt av helga 05.-07.april 2013??? 
Gjør det nå!

- om du har tenkt deg dit, er det VELDIG viktig å være tidlig ute med å melde seg på!!!

Fra lørdag 16.februar kl.12.00 er det bare å kjøre på!!

Nytt av året er at ALLE må melde seg på selv, via mail - det betyr at du ikke kan melde på 3 stykker i samme slengen.
 Dette for å forenkle det administrative, feks. med betaling, registrering og informasjon.


Har du forresten sett disse før??


   

Disse kommer for å holde kurs! Her blir det mye spennende!!! 
Følg med følg med - informasjon om hva de skal ha kurs i kommer etterhvert.

JUHU!!!!

2 kommentarer:

  1. Så flotte kursholdere! Jeg håper veldig på Lene på lørdag for meg og lillesnuppa mi:) Gleder meg masse selv om jeg ikke får med meg alt i år!

    SvarSlett
  2. Hotell reservert, så klart for påmelding :))
    Flotte kursholdere, og gleder meg masse allerede!!:)

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)