lørdag 5. mai 2012

Goodiebag-bidrag



Dette er kortet jeg lagde på SteinkjerScrepp{a} 2012 ut fra goodiebagen vi fikk!
Det var veldig mange som lagde noe av denne bagen - og det var så utrolig kult!

Goddiebagen ble sponset av 3ndy papir, Poppy DesignPenelopeKorthobbyPretty Design og Screppa!
Tusen  tusen takk til dere!!

Kan ikke du vise oss ditt kort/det du lagde da? 
Legg igjen adressen din i en kommentar her da vel! 


Så får vi se - kanskje vi trekker noe kult en gang til!!!!


Ha en strålende flott helg!

3 kommentarer:

  1. her er det jeg lagde med goodiebagen:

    kort

    SvarSlett
  2. Jeg brukte noe av goodiebagen på denne LO' en

    http://toinishobbyskatter.blogspot.com/2012/05/everything-grows-better-with-love.html

    SvarSlett
  3. Her inne finner dere en layout laget av goodiebagen.
    http://sivanne.blogspot.com/2012/05/en-liten-samling-fra-steinkjerscreppa.html

    Takk for et supert treff.

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)