torsdag 26. april 2012

Vinnere!!!

For dere som ikke fikk med dere hvem som vant skissekonkurransen vår på SteinkjerScrepp{a} 
- så har jeg nå den glede å kunne presentere bilder av de to bidragene for dere!


Kortkategorien ble vunnet av Gunn  med dette flotte babykortet!




Vinneren av LOkategorien ble Toini




Stikk gjerne innom begge sine blogger og se hva de ellers lager! MASSE flott skal jeg si dere!

Gratulerer begge to!!!



Det er fortsatt noen dager igjen for å gi din stemme 
- på spørsmålet om å holde av plasser eller ikke:0)

1 kommentar:

  1. Gratulerer til Toini for den flotte LO-en og tusen tusen takk til alle som stemte på kortet mitt:)

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)