onsdag 18. januar 2012

"Gi meg en BAKgrunn"


Da er vi klar for å legge ut vårt neste kurstilbud.
Torill Fossum Stamnes - Screppa skal også ha kurs i år.
Her er hva hun sier om seg selv:

"Jeg gleder meg stort til årets SteinkjerScrepp{a}!

Jeg bor i Steinkjer. Jeg er gift med verdens hærligste mann, Einar, og vi har to flotte gutter. Martin på 11 og Sondre på 8. 
Jeg jobber som pedagogisk leder til daglig.

En hobby har blitt til en livsstil! 
Jeg har scrappebrillene på, konstant på leting!
Jeg er en ”arkoman”, og får aldri nok ark!! Elsker også blomster, knapper, bånd og stæsj!!! Jeg digger å prøve ulike stiler innenfor scrappinga. Som regel starter jeg ganske enkelt, men så tar det litt av på veien… Men vennene mine sier jeg er ganske ”shabby” i scrappestil! Jeg er kjempeglad i shabby chic, vintage og steampunk!!! Jeg driver også med Art Journaling – og det er veldig freestyle! – og ikke minst terapi!

Jeg har min egen lille virksomhet, ”Screppa”, hvor jeg arrangerer kurs og treff for andre papirglade damer. Dette er utrolig arti, og det gir meg masse tilbake! SteinkjerScrepp{a} er min lille baby (som begynner å bli stor) :0)
Jeg er designer for ScrappeHuset.

På årets SteinkjerScrepp{a} kommer jeg til å ha et ArtJournal-kurs, eller 2. 
Ta en titt på teezeren nedom her!"




Har du ikke vært på ett av mine ArtJoutnal-kurs, men kunne ha tenkt deg det?
Det er muligheter for at vi setter opp et kurs fredagskveld, om det er nok påmeldte. Minimum 6 stykker.

Legg igjen en kommentar her, facebook, mail meg (screppa@gmail.com) om du er interessert i et ekstrakurs i AJ. 

Så ser vi hvordan det blir fram mot 3.februar.

2 kommentarer:

  1. Å, dette MÅ jeg ha med meg!!!
    Sikkerstikk ang kurs for min del :=D
    Herlig!!!

    SvarSlett
  2. OJ!!
    Nå er det 2 sikkerstikk. Å siden det er flere dager denne gangen så er det jo MINIMUM 2 kurs, håper det siste også er like interesangt!! ;D

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)