lørdag 14. januar 2012

"DETALJert" med Vibeke Harila


Da kjære damer, har vi endelig den ære å få presentere en av våre dyktige kursholdere på SteinkjerScrepp{a} 2012.





Det er ingen ringere enn selveste Vibeke Harila!!!!!

Hun skal få presentere seg selv, så les videre!
Vibeke skal ha kurs i scrapbooking/LO.


Hei og hopp:)!
Jeg er Vibeke Harila og jeg bor i Hamar!


Jente på 37 år fra Hamar. Bor sammen med min kjære og mine 2 herlige jenter:)Stille, litt beskjeden - og 1,58 høy - der har du meg:):)

Jeg begynte med scrapping når jeg gikk hjemme i permisjon i 2007 - men nå har det blitt en livsstil:)

Scrapping er utrolig avslappende - og litt terapi:)

For meg begynner scrappingen når jeg knipser bildet. 
Både bildet - og selve historien bak er noe av det aller viktigste for meg.

Scrappestil? 
Vel.. Jeg forsøker det meste - men jeg kjenner at jeg trives aller best når jeg scrapper shabby, vintage eller lag på lag 
- og et par lag til. 
Hvis vi plusser på litt maling og litt mist - da koser jeg meg:)

Tusen takk for at jeg får lov til å holde kurs.
Gleder meg:)



Er du nysgjerrig på kurset Vibeke skal ha??

Her er kursteezeren hennes!



"DETALJert"



Om man scrapper Clean&Simple eller lag på lag - eller hva dere gjør - så kan man alltid videreutvikle de detaljene man har. 

Dette er et kurs som passer alle stilarter altså!
Her skal man gjøre ting til sitt eget.





SPENNENDE!!

3 kommentarer:

  1. Ja, spennende!!
    Å, gleder meg masse til april :)

    SvarSlett
  2. Dette SKAL jeg være med på!!! Kjempetøft!!!
    Gleder meg!

    SvarSlett
  3. på dette kurset skal iallfall jeg!!! :D

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)