tirsdag 5. april 2011

Vi teller ned!


...dager igjen... hvis vi ikke regner med dagen i dag...

Det skal bli så kult! Mange hjerter gleder seg, noen gruer seg litt og mange er forventningsfulle til denne helgen!

Vi håper virkelig vi innfrir forventningene dine!


Vi åpner opp dørene for innkvartering og registrering fra kl.09.30 på lørdagen

- slik at dere er klare for scrapping kl.10.00.

(Kan jo ikke kaste bort tid på rigging etter det... hi hi)



Her er en liten tyvtitt inn i inspirasjonsheftet...


Og det er MYE mere i det heftet, det kan vi love deg!!!


Minner deg bare om konkurransen, ATC og navnelappen du kan gjøre ferdig før helgen kommer - om ventetiden blir litt lang...



4 kommentarer:

  1. YAY!
    Kommer tidsnok jeg ja, står vell å venter på dere utenfor. lol! Kan ikke misse et skund av dette! Årets høydepunkt :D ♥

    SvarSlett
  2. Gleder meg MASSE!! og forventningene er store. Dette tror jeg blir vårens høydepunkt, uten tvil! Kommer allerede fredagen, (neida, skal
    ikke campere på trappa *knis* ;) vi kan jo
    ikke gå glipp av startskuddet =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. JUHU!!! Mosjø-banden e snart på vei te dokker!
    å vi har forventninger ja, virkelige forventninger, men di innfris jo, vet vi!!

    snart sjåast vi, klemmes vi og ikke minst så skal det flires!!!

    klem fra ho Bjørg

    SvarSlett
  4. Åh, skulle gjerne vært med altså og tatt et AJ-kurs og hatt det gøy sammen med dere! Kos dere masse, masse! :D

    Klem!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)