søndag 3. april 2011

MÅ-oppgave; Lag en ATC!

ATC står for Artist Trading Card.

Dette er nytt av året at dere må lage - for vi har planer om å ta med oss denne trefftradisjonen fra sør med oss! Disse ATC-ene er et minne fra treffene du har vært på! Du beholder ikke ditt eget kort, men trekker et som en annen har laget!


Størrelsen på det ferdig laminerte kortet er 6,5 x 9 cm sånn ca. Så derfor må det kortet du lager være MAX 5,5 x 8 cm.


Det som skal være med på ATC-en er;


* På framsiden; SteinkjerScrepp{a} 2011


* på baksiden; hvem som har laget det, kontaktinformasjon (ev.blogg, tlf)


Hvordan du ellers pynter er opp til deg, MEN den skal lamineres, den kan ikke være høy!


Leveres til arrangementskomiteen så tidlig som mulig, for laminering, på lørdagen! Du får din nye ATC når alle har levert!


Når du har vært på mange treff, kommer du til å ha mange minner hengende sammen i en ring på scrappeveska!


LYKKE TIL!!!! Ikke lenge igjen nå!!

5 kommentarer:

  1. Åååå så artig! Da forstår jeg det rett at dere laminærer kortet? Regner med denne oppgaven står i hefte og! :)

    SvarSlett
  2. Kjempeartig, nesten så det er trist at det ikke har blitt gjort de to første årene også :)
    Blir mitt første ATC kort.

    Klem

    SvarSlett
  3. Jisses asså, no bli det travelt ;) ATC og navneskilt og bidrag til konkurransen og planlegging og i det hele tatt - men mest av alt blir det travelt med å glede seg - og DET kan jeg leve med :D

    Dere er så flinke og kreative, stor klem for at dere arrangerer!

    SvarSlett
  4. Ojoj! Enda mere man bare måååå gjøre. :D Digg!
    Er igang og har ideen klar :D

    Er så klar for treff nå at det kribler i hele meg!! Må fylle dagene nå slik at de går raskere.

    SvarSlett
  5. Etter chat med Mariah, fikk jeg ide til navneskilt også. Bare å hive seg på oppgaven :D

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)