mandag 11. april 2011

Dagen derpå...


TUSEN TAKK for ei fantastisk flott helg!!!! Dere har vært utrolig kreative og utrolig positive, og det har vært en fryd å arrangere dette for dere!

Det er bare så synd at helga er over!


Planlegginga er allerede igang for neste år!

Evalueringsskjemaene er lest, og ideer og kommentarer er notert;0) SUPERT!

Takk til dere som tok dere tid til å fylle det ut!




Mangler du noe, eller har for mye av noe - bare ta kontakt så skal vi se om vi kan spore opp ting!


* Mangler du en GlimmerMist - Vanilla Breeze, og en flaske med Glossy accents - (ser ut som de er ganske nye), så har Torill tatt vare på dette.

* Om du har en GlimmerMist - Slate (tror den het det, iallefall), så savnes det.


Om du ikke finner din blogg på lista her til høyre, legg igjen en kommentar i dette innlegget, så skal lista bli oppdatert! Litt kjekt å finne hverandre i blogglandia!!

8 kommentarer:

  1. Hei !
    Og takk for ei alldeles fortreffelig helg !!!
    Ville bare si at jeg ikke finner meg på blogglista ;)

    Klem fra Berit S Olden

    SvarSlett
  2. Tusen takk igjen!
    Kosa meg veldig og er inspirert til randen. Nå gjelder det å skvise inn litt scrappetid :-)
    Klem!

    SvarSlett
  3. Ja helga gikk så ALT for fort!! Blir nok Screppa på meg neste år også :D

    Og jeg finner ikke meg selv på blogg-lista ;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, for ei fantastisk helg!!
    Dere er så flinke altså ;)
    Gleder meg så mye til neste år, som jeg skulla ønske hadde vært om en mnd :)
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Uten tvil skal jeg være med på mer enn en gjesteopptreden neste år :-) Kjempekos å stikke innom i hvertfall :-))..

    SvarSlett
  6. :) super helg!! men tror du må skvise inn noen ekstra timer i døgnet neste år :) tiden flyr jo :) finner meg ikke på lista til høyre her :)

    SvarSlett
  7. Takk, takk, takk, takk - helt superdeilig helg :)

    Fint om jeg kan bli lagt inn i lista - ha en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  8. Kjempetrivelig helg som etterlater massevis av herlig inspirasjon!
    Tusen takk til Screppa & resten av pussegummiligaen for et supert arrangenent!!

    Vil gjerne være med på blogglista jeg også :)

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)