tirsdag 29. mars 2011

Skal det være en smakebit?

Om 10 dager åpner vi snart dørene til årets SteinkjerScrepp{a} 2011!!!

Vi gleder oss noe veldig! Tenk det - å få sitte sammen med 65 flotte, kreative og positive damer en hel helg! Det MÅ jo bli bra det!!!


Årets inspirasjonshefte ligger her, klar til å inspirere! Vil dere ha en liten smakebit?


Værsego!

(PS; enjoy life, dream big, kiss, love - er bare ment som ord for dagen;0))



Klør det i fingrene?

Flyr det i magen?

- flott!!! Da er kreativiteten i gang med å blomstre!


Lag deg et navneskilt, da vel!!!

5 kommentarer:

  1. Gleder meg!!!!
    Og det flyr sommerfugler i magen :))
    Vært litt stille på scrappefronten i det siste, så skal bli bra med treffet!!

    SvarSlett
  2. kan nesten ikke vente, dette blir SÅÅÅÅ BRAAA!!!
    Nåh er det bare pakkinga som gjenstår!
    Puh!

    SvarSlett
  3. Jeg har alt begynt å pakke!!! :D Weee som jeg gleder meg :))

    SvarSlett
  4. Dette blir spennende, mitt første treff :-)
    Gleder meg, skal bli morsomt å scrappe igjen da jeg har hatt en liten pause grunnet oppussing av scrapperom :-D

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)