lørdag 26. mars 2011

14 dager igjen!!



Har du lyst til å få fingrene i denne store flotte Spellbinders Grand Calibur Cut & Emboss Machine?
- bli med i årets skissekonkurranse på SteinkjerScreppa!

Det er
som sponser denne fantastisk flotte premien som har en utssalgspris på 1299,-. Trykk på linken, så kan du lese mere om denne maskina!


Konkurransen er nytt av året på SteinkjerScreppa, og vi håper virkelig at alle blir med på denne uhøytidelige konkurransen! Denne maskina trekkes bland alle som har levert bidrag. Vi kommer også til å ha flotte premier til det kortet og den LO med flest stemmer også!


Du kan kun bidra med 1 LO og 1 kort, eller bare en av delene om du vil det! Du skal bruke skissen til tilhørende kategori. Man står relativt fritt innen de elementene som er gitt i skissen - man kan slå sammen eller dele billedbokser, ha tekst eller stæsj der det er avmerket bilder og omvent. (En firkant kan også være rund). MEN det skal være tydelig at skissen er brukt - se på det som et utgangspunkt!




HER ER SKISSENE:
Kortskissen:


LO-skissen:

LYKKE TIL!

Du kan lage bidrag til konkurransen før du kommer til treffet.
Uansett så må du komme til en av oss for å registrere bidrag, det blir nummerert og så skal de henges opp.
Frist for å levere bidrag til konkurransen er; lørdag kl.22.00
Hvem som vinner i kategori KORT og LO, er det du som bestemmer ved å gi din stemme til den du synes fortjener det mest!
Avstemmingen foregår slik; Ta kontakt med en av oss, og du får en stemmeseddel. Vi kvitterer samtidig at du har stemt.
(slik at det ikke blir valgjuks:0))
Skriv nummeret til bidraget som du vil skal vinne på seddelen, og legg den i stemmeurnen:0)
Frist for å stemme; søndag kl.14.15.
Premieutdelingen er samtidig med premietrekking søndag kl.14.30.
LYKKE TIL!
PS; alt dette vil stå i inspirasjonsheftet også!
PPS: det er IKKE lov å publisere bidragene i blogger og/eller i gallerier før etter SteinkjerScrepp{a}!

5 kommentarer:

  1. Så kult!! Herlige skisser - og for en knall premie da:)

    SvarSlett
  2. Herlig :) Å jeg gleder meg bare så utrolig mye.
    Scrapping, shopping, vin, kos, latter, alenetid, ingen som venter "hjemme" da jeg ikke skal hjem på et par dager. Vi sees snuppa

    SvarSlett
  3. Herlige skisser!!
    Gleder meg masse :)

    Blir koselig å treffes :)
    Gleder meg masse til kurset!

    SvarSlett
  4. Gleder meg, gleder meg!!
    Moro at vi kan "jobbe litt" hjemme først :-)
    Utrolig bra premie!

    SvarSlett
  5. Nu har æ gjordt "hjemmearbeidet" på både kort og LO
    flotte skissa!!!

    Det gledes!!!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)