søndag 16. januar 2011

HegeAL - Hege Arstad Lundquist

Da har jeg den ære å presentere for dere vår 2. kursholder på SteinkjerScrepp{a} 2011. Ingen ringere enn Skissedillas HegeAL.
Trykk på navnet hennes nedenfor, og du kommer til hennes hærlige og inspirerende blogg!!
Her er hva Hege sier om seg selv;




Jeg heter Hege Arstad Lundquist, er 30år og bor i Meråker. Har samboer og 2 gutter på 10 og 5år og ei jente på 2år.

Jeg har nå scrappa i snart 6år og synes seff det er verdens beste hobby. Jeg kan ha perioder der jeg så og si ikke scrapper i det hele tatt, men det tar seg alltid opp igjen. Jeg tror neppe at jeg noen gang kommer til å slutte helt med scrapping.

Det viktigste jeg tenker når jeg scrapper er å ikke overtenke prosjektet sitt. Jeg er lite opptatt av det skal være rette linjer og at alt skal stemme. Jeg leker meg og LOen jeg hadde i hodet er sjelden den som kommer ned på kartongen.

Jeg er medlem av DT til
skissedilla, en utfordringsblogg som feirer 2 år snart og har vært med helt fra oppstarten. Tidligere har jeg også vært DT hos "gamle" Papir i Hjertet.

På kurset sammen med meg tenkte jeg dere skulle få scrappe litt a'la HegeAL. Det blir farger, misting, blomster og riving. Og et innslag av stempling. Dere får også prøve dere på ei skisse designet av meg til skissedilla.


Håper på å se dere på kurs!

Klems HegeAL

Dette blir altså et LO-kurs :0)

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaaa...... har ventet på at akkurat hun skulle komme :)

    SvarSlett
  2. Har hun med stemplene hun har designet ?
    Sånn at man kunna fått kjøpt på treffet ?

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)