søndag 2. januar 2011

Grått nytt hår!!!

.... nei jeg mener selvfølgelig GODT NYTT ÅR!!! :0) (hi hi)





Jeg gleder meg så til å se hva 2011 vil bringe av koselige scrappeaktige begivenheter!!


Nå er det bare 3 måneder igjen til SteinkjerScrepp{a} 2011

- og masse er klart!!!

Lokalet er tinga og kursholdere booket!

(Jeg lurer på om jeg skal være med på alle kursene i år)

:0) Så spennende kursprogram!!!



Påmeldingen starter i februar - og etter hva jeg har skjønt er det mange som står fremst i køen:0)


Dere vil få beskjed når jeg åpner slusene for påmelding i god tid!!


Bare følg med her:0)



Presentasjon av kursholdere kommer i midten av januar!!!



4 kommentarer:

  1. Ja Torill du vet jeg er med. Gleder meg masse allerede. Klem

    SvarSlett
  2. :D *nysjerrig*
    Så spent på hvilke kurs :D

    SvarSlett
  3. Å foresten... kommer papir-hobby i år også?

    SvarSlett
  4. Himmel og lykke :) Dett vil jeg bli med på. hmmm... Tenke tenke, lille gull er nesten 5mnd da.. tenke videre..hihi..

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)