tirsdag 18. januar 2011

Åshild Halvorsen Ruud

Da er vi klar for å avsløre vår 3. kursholder!!
(Hærlighet, for et brett med kursholdere!)
Her er det nemlig bare å velge og vrake blant knallflinke damer!!


Vi ønsker Åshild med dette velkommen "hjem" til Steinkjer!

Her er hva hun sier om seg selv;



"Jeg heter Åshild Halvorsen Ruud, er 37 år og bor for tiden i Steinkjer. Jeg er redaktør og ansvarlig for utformingen av bladet Ett trykk, et norsk inspirasjonsblad for kortlagere og scrappere. I tillegg utdanner jeg meg nå som Kunstterapeut.

Jeg har holdt aktivt på med diverse former for papirhobby siden 2003, og har vel vært innom de fleste variantene – stempling, kortlaging, scrapping, Mixed Media og Art Journaling. Som så mye annet går det litt i rykk og napp også på den kreative fronten. Akkurat nå er det mixed media og Art Journaling som ligger mitt hjerte nærmest. Jeg har alltid likt å leke og eksperimentere, og den ubegrensede friheten som ligger i disse to uttrykksformene tiltaler meg veldig. Det å blande teknikker og materialer fritt og hemningsløst, uten å la seg binde av regler og oppsett – det trigger kreativiteten i meg.

Så nå gleder jeg meg til å holde kurs på SteinkjerScreppa nettopp i det jeg liker aller best – leken Art Jorunaling!"



(Trykk på teezeren, så kan du bedre lese hva som står)
Dette blir storslått!
Da har vi minialbumkurs med Ann Cicilie, LO-kurs med HegeAL, ArtJournal-kurs med Åshild.
Kortkurset blir presentert om noen dager:0)
Dere skjønner kanskje at her blir det rift om plassene.
Så hold av datoen 7.februar - da starter påmeldingen til
ÅRETS SteinkjerScrepp{a}

2 kommentarer:

  1. juhu kor e gleda me!!! da har e bestemt meg førr to kurs trur e...hehe..
    vi bi en fin fin gjeng fra Mosjøen..klem Bjørg <3

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)