søndag 9. januar 2011

Ann Cicilie Flått

Da kjære damer, har vi den ære å få presentere en av våre dyktige kursholdere på årets SteinkjerScrepp{a}.
Nemlig Ann Cicilie Flått!!!!!
Hun skal få presentere seg selv, så les videre!
Ann Cicilie skal ha kurs i minialbum.
Og hun har lovt at dere skal bli ferdig med albumet på kurset :0)


Jeg heter Ann Cicilie, er 28 år, er opprinnelig fra Overhalla i Nord-Trøndelag men flyttet for et par år siden til Danmark, der jeg nå bor med mann og to små dramaprinsesser på 1 og 4 år.

Jeg startet å scrappe for nesten 5 år siden, og har før det alltid vært fascinert av klipping, klistring og små vakre dingser. Jeg har en fargerik og leken stil, og elsker å prøve ut nye materialer og kombinasjoner av farger og mønstre. Jeg scrapper hovedsaklig layouts, men også minialbums og kort av og til. Det viktigste for meg når jeg scrapper er å ha det GØY, og så tror jeg ikke man skal være så redd for å gjøre noe feil... Verden går tross alt ikke under hvis man skulle komme til å lage en side med en litt merkelig fargekombinasjon, eller hvis den er litt i ubalanse!

Jeg er designer i ScrappeHuset, og har bortsett fra det vært engasjert i danske Scrapsisters siden jeg flyttet ned til Danmark, pluss hatt gjestedesignoppgaver hos forskjellige utfordringsblogger.


Om kurset mitt:
Jeg vil lage et minialbum hvor vi skal leke oss med farger, mønstre og ikke minst spennende materialer. Ingenting er så gøy å leke med som et minialbum med lekne mønsterark, overlays, flotte dekorative kanter, filt, tyll og gamle boksider!


SPENNENDE!!!
Vi kommer til å presentere dere for de andre kursholderne i dagene framover. Så følg med!
Påmelding starter mandag 7.februar :0)
Sett av datoen - her blir det rush!!!!

2 kommentarer:

  1. Jippi!!
    Jeg er med!
    Skal sitte klar når påmelding starter:-)

    SvarSlett
  2. Da regner jeg med den kommer opp tidlig på morgenen? Tihi, kommer til å stå opp ekstra tidlig så jeg kan melde meg på før jeg leverer litja i barnehagen :D YAY!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)