søndag 17. oktober 2010

Kurs??

Hva vil du ha???


En liten stemningsrapport.

Hvilke kurs er av interesse for akkurat deg og ditt behov?

Glimmermist, ProMarkere, minialbum, esker, LO-kurs, bruk av rester, herrekort, lage egne blomster, vintage, white space, art journal, bruk av søm, hekling, steampunk, shabby chic???


Prosessen er i gang - og vi har fått tak i noen kursholdere, men det hadde vært så kult om du kunne ha gitt oss noen hint om hva du vil ha!!!
Legg igjen en kommentar her - og kanskje akkurat ditt ønske vil bli oppfyllt!!!
(bare litt under 6 måneder igjen!!!)

6 kommentarer:

  1. Jeg kunne tenkt meg et kurs med Gudrun Loennecken, syns hun har mye spennende.
    Og minialbum syns jeg alltid er inspirerende :-)
    Gleder meg allerede!!

    SvarSlett
  2. Freestyle!!!

    Washi-tape kurs :)

    Klisj klasj kurs med Tove!

    og jeg kommer gjerne på kurs i alle andre grener, men bruk av rester og bruk av ting som ikke er scrappeting er gøy!

    Og et oppfølgingskurs på art journal hadde vært morro! <3

    Folk det hadde vært artig å gå på kurs med: Gudrun Loenecken, Tove (såklart) Screppa (såklart) Tovetyll og Tim Holtz (he he)!

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker med kurs i Clean and simple, er fasinert av denne teknikken. Få til så mye med lite stasj. Klemz fra Moia

    SvarSlett
  4. Ønsker meg kurs i Shabby chic, søm og minialbum!

    Helene

    SvarSlett
  5. Jeg kunne tenkt meg kurs i sånne paper-bags minialbum jeg. Synes de er såååå spennende.

    Å glimmermist så klart, er jo så mye man kan gjøre!!

    SvarSlett
  6. Steampunk også ja takk :D hehe

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)