søndag 11. april 2010

Tusen tusen takk, damer!!!

Hærlighet for ei helg vi har hatt!!!
Så masse kreativitet samlet på ett sted, og bare koselige damer!!! Så utrolig heldig vi er som har fått vært sammen med dere denne helga!!

Vi har lagd 390 bidrag i helga!!!!!!!! Helt utrolig! INSPIRASJON, altså!!!

TUSEN TAKK FOR AT DERE BLE MED PÅ Å GJØRE DETTE TIL EN FANTASTISK FLOTT HELG!!

Varme klemmer fra Hege, Kari, Kristine og Torill

Planlegginga til neste år er allerede igang :0)

Noen som var på taket i natt???
se her da
???

Og vinneren av reklamecandyen ble Marie Visèn - vi brukte bingometoden, og trakk tall:0)

17 kommentarer:

  1. Selv tusen takk for ei herlig helg! Jeg er dypt imponert over dere, utrolig bra gjennomført! Og det var såååå mye flott som ble laget gjennom helga, supert med så masse kreativitet samlet på ett sted!!!

    Gleder meg allerede til neste år ;)

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk til dere også! Dere har gjort en kjempejobb.

    SvarSlett
  3. Tuuuuuusen takk for ei helt utrolig helg!
    Å må si det, Art Journal kurset, det har inspirert meg til å få forandret på livet mitt. Blir kvitt all den negative energien og gjøre det jeg vil! TUSEN Tusen takk!!

    Er dønn med til neste år også!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for et herlig treff!
    Masse inspirasjon og velvilje delte dere ut iallefall!

    SvarSlett
  5. mulig det var guttegjengen på taket vi hørte råla natt til søndag. Våkna i ørska å hørte masse ståk og skrål. Såv på et loft i nabolaget til samfunnshuset med vinuet åpent, så skal ikke se bort i fra at jeg var et halvsøvnig ØRE-vitne til det som skjedde!!

    SvarSlett
  6. Tusen tak for en kjempeflott helg!! Jeg er skikkelig imponert over dere som har fått igang Steinkjerscreppa ... jeg er garantert med til neste år også :)

    SvarSlett
  7. Tusen hjertelig takk til dere også, og en ekstra takk til deg Torill for et befriende kurs. Du har fått frem scrappelysten min igjen :-) Er tilbake igjen neste vår jeg!!!!

    SvarSlett
  8. TUUUUSEN takk for en super inspirerende helg!! Det var akkurat det jeg trengte for å komme i gang igjen, så takk til alle som var på treffet og ikke minst alle de flinke kurs deltagerne mine - dere inspirerte meg MASSE!!! :)

    Nå skal jeg sove godt og kose meg med alle minner, ideer og tanker jeg har fra helgen!!

    Klem Ida

    SvarSlett
  9. Tusen takk for en utrolig artig helg. Jeg har storkost meg. Fine kurs og utrolig masse fint og inspirerende som ble hengt opp på veggene.

    Jeg melder meg herved på neste års arrangement!

    Stor takk og klem til dere superdamer som arrangerte kalaset!

    SvarSlett
  10. Tusen takk for et utrolig vellykket arrangement!! Jeg er også med neste år. Kanskje et treff før også?
    Jeg skal love dere at det var ikke jeg som var på taket..knis (ser for meg turning med den her magen)
    Nå er jeg veldig inspirert til å scrappe ihvertfall!!

    SvarSlett
  11. Henger meg på her jeg også.Takk for en kjempeartig helg!
    Flotte og lærerike kurs, og mange koselige folk!
    Har hatt en super helg:)
    Heidi.

    SvarSlett
  12. Sier bare TUSEN, TUSEN TAKK, for ei fantastisk helg !! Kjempeflott opplegg :=D
    Tusen takk for ett fantastisk kurs, Torill ! Frigjørende, og når jeg tenker tilbake på det, var det nesten som jeg trengte klinex, hehe :)
    Art journal boka skal jeg prøve bruke flittig !!
    Det var ei herlig helg, med nye bekjentskaper, inspirasjon, ja bare positivt !!
    Kommer neste år, og har veldig lyst til å komme noen fredager også. Skal prøve på det :)
    Ha en forsatt fin dag !
    Klem Toini

    SvarSlett
  13. Var bare der inne på shopping jeg da. Men til neste år er jeg også med :):):) Så ut som dere kosa dere kjempemasse!

    SvarSlett
  14. Tusen takk hele gjengen. Veldig koselig med noen sånne treff i løpet av et år.
    Må si at Art journal kurset ditt var det beste med hele helga. Jeg er faktisk glad jeg var den første til å innføre litt tårer på kursene dine.
    Klem fra Mosjøen kommer her.

    SvarSlett
  15. Tusen takk for ei knallherlig helg!! klems

    SvarSlett
  16. En god ting kan ikke gjentas for ofte; tusen takk selv til dere alle fire, som evner å lage et så flott treff! Selv om jeg ikke fikk laget så mye, koste jeg meg desto mer, så treffet ble for min del nødvendig påfyll på energitanken :)

    SvarSlett
  17. Herlig å være med på treff i Steinkjer,jeg er klar for neste treff allerede. Tusen takk til alle som deltok for all inspirasjon og tips, og en ekstra takk til dere som organiserer treffet. Kjempeartig var det. Klemz fra Moia

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)