torsdag 8. april 2010

Registrering fra kl.09.30.


Da damer!!!!
Er det jammen ikke lenge igjen! Nå er vel mange kofferter, bagger, kurver, vesker og poser pakket til det store treffet:0) (Jeg vet hva jeg skal gjøre i ettermiddag iallefall:0) )

Ville bare fortelle dere at dørene åpnes kl.09.30 for registrering på lørdag.
Vi kan jo ikke kaste bort verdifull tid på registrering - derfor starter vi med dette før kl.10.00, slik at dere får kommet dere i orden og være klar for kreative rundkast!!



Butikkene åpner kl.11, og det er veldig fint om dere har tatt ut litt penger - ingen av de har betalingsterminal. (Bare et lite hint..)

Vi har kaffe, te, brus og litt kake for salg inne i lokalet. Dette blir selvbetjent, for vi stoler på dere!

Inspirasjonsheftene bobler av inspirasjon - så gled dere!!!


Velkommen alle sammen!!

PS: for dere som betaler på fredag eller lørdagsmorgen - ta med kvittering! ALLE påmeldte må ha betalt på forhånd.

2 kommentarer:

  1. Jeg må hive meg rundt å pakke ferdig nå !! Litt treig......men, men :)
    Gleda meg sånn. Blir også koselig å treffe deg igjen, Torill :) Og alle de andre også. Både nye og gamle fjes.

    Ha en fin fin fredag !

    SvarSlett
  2. Tusen takk for et flott organisert treff. Neste år kommer jeg både Lørdag og Søndag. Koselige og kreative damer!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)