lørdag 3. april 2010

Liten titt inn i inspirasjonsheftet...

Alle som skal sitte å kreere på SteinkjerScrepp{a} 2010, kommer til å få et hefte med masse inspirasjon. Det vil bli skisser, kort, LOer, utfordringer fra mange forskjellige utfordringsblogger ( vi har fått noen utfordringere på forskudd:0) ), inspirasjonsbilder, art journal.... Håper at alle finner noe de blir inspirert av!!!

Her kommer en liten titt inn i heftet...
kos dere med pakkinga til treffet!!

PS:husk betaling!!!!!







GLE OSS!!!!!!

3 kommentarer:

  1. hei hei! tenkte jeg bare skulle spørre om det gikk an å stå på venteliste på promarker kurset? Sånn dersom det skulle være noen som ikke dukker opp tenker jeg....

    SvarSlett
  2. Jeg har deg på venteliste jeg:0) Man vet jo aldri:0)

    SvarSlett
  3. er det for sent å melde seg på nå? er det fult?

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)