mandag 22. mars 2010

Reklamecandy fra SteinkjerScrepp{a} 2010

Vi trenger litt reklame for SteinkjerScrepp{a} 2010. For på lørdag 10.april er det muligheter for alle å komme å handle mellom kl.11-19, på Steinkjer Samfunnshus.
50,- i inngang for de som ikke allerede er på treffet.

Hvis du hjelper oss med å spre dette budskapet, blir du med i trekningen av en skikkelig hærlig scrappepakke - fylt med masse godis for en scrapper!!

Det du skal gjøre er å kopiere denne plakaten og legg den på din blogg som et innlegg eller i sidemenyen! Og så må du legge igjen en kommentar slik at jeg finner bloggen din! Da er du med i trekkingen!!!

INNEN 10.APRIL



11 kommentarer:

  1. Lagt ut på bloggen, samt linka til det innlegget på facebook'en min også :D

    SvarSlett
  2. http://happyscrapptx.blogspot.com/2010/03/news-of-day.html

    og veggbilde på facebook
    ....samt en utprinta plakat som ligger i hattehylla mi i bilen.

    SvarSlett
  3. Blogg og Facebook foreløpig :o)

    SvarSlett
  4. Det glade budskap er spredd! :) Gleder meg som en unge altså :)

    Klem Ida

    SvarSlett
  5. Vi har også lagt ut denne plakaten i bloggen vår: http://papir-hobby.blogspot.com/

    Som butikk vil vi ikke konkurrere om uttrekkspremien i denne reklamecandyen,den overlater vi til en annen heldiggris! ;-)

    Gleder oss til å treffe alle sammen!

    Anne Grethe

    SvarSlett
  6. Da har jeg lagt ut denne plakaten i bloggen min :)
    Jeg gleder meg sååååå utrolig!!

    SvarSlett
  7. Reklamen er servert. Selvfølgelig.
    Gleder meg som en unge til helga

    SvarSlett
  8. Har lagt plakaten i sidebaren min.
    Gleder meg kjempemye! Må påska være raskt over i år ;)

    SvarSlett
  9. Reklamere glatt for dettan ja!! :)

    SvarSlett
  10. Da er det glade budskap spredd for alle vinder, og i alle fall på bloggen min :)

    http://cafemocca.blogspot.com/2010/03/shoppe-pa-screppa.html

    SvarSlett
  11. Merethe/Miss Hønemor24. mars 2010 kl. 06:51

    Har reklamert litt på bloggen min :)

    http://endaenhobbyblogg.blogspot.com/2010/03/steinkjerscreppa-2010.html

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)