tirsdag 30. mars 2010

KURSINFO

Nå er det jammen ikke lenge igjen til selve helgen!!!
Jeg gleder meg noe veldig, og sommerfuglene har startet på sin ferd rundt i magen:0)

Jeg tenkte jeg skulle informere dere litt om kursene - nå er det jo en stund siden dere meldte dere på også...

Lørdag kl.11.00-14.00 og søndag kl.10.30-13.30 "Fargelegging med ProMarkere" med Ida
Her trenger dere ikke å ha med noe - MEN har du tusjer er det en stor fordel. (Husk å merke tursjene dine!) Ida har med en del tusjer, men ikke nok til at alle har en hver i alle farger...
Farger som vil bli brukt på kurset: Blush, Dusky Pink, Cool Grey 1, Cool Grey 3, Coral, Dusky Rose, Tan, Caramel, Cocca, Pear Green og Moss.


Lørdag kl.15.00-18.00 "TittelTukkel" med Tove

Til kurset håper Tove at dere tar med dere et bilde dere vil fortelle en historie om. Gjerne et bilde av dere selv! Lag gjerne noen notater på forhånd om bakgrunnen for bildet dere velger, det gjør det enklere når vi sitter mange samlet for å skrive. Farge- eller sorthvittbilde er helt valgfritt. Ellers er det fint om dere tar med tape, saks, og noen gode skriveredskaper (blyant, tynn tusjpenn, viskelær). (Hvis du vil bruke dette kurset til ArtJournaling, kan du gjerne ta med deg ei bok)


Lørdag kl.18.30-21.30 og søndag kl.10.30-13.30 "ArtJournal - et kurs med terapi" med Torill

Du trenger en god saks, malerpensel (normal barnestørrelse med myk bust), limstift, hvit penn og en god svart tynn tusjpenn. Ellers kan du jo titte litt i noen blader og kataloger etter noen uttrykk/bilder som sier deg noe. Det være seg et ansiktsuttrykk, en følelse... (Dette er ikke noe dere MÅ gjøre, bare en KAN gjøre) Ta gjerne en titt innom ArtJournal-bloggen min for å se hva dette kan være for noe. Ellers er alt inkludert!

For dere som bare kommer til kursene; SUPERT om dere kommer i god tid, slik at dere finner fram og er der når vi starter! Det er jo så masse inspirasjon i huset, så ta dere en titt innom!!


Velkommen på kurs!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)