mandag 4. januar 2010

Kursholderne begynner å ry inn...

GODT NYTT ÅR!!!

Vi er strålende fornøyd med å presentere noen av kursholderene for dere, til årets SteinkjerScrepp{a}! Nå mangler vi bare svar fra en til, så kan vi starte med påmelding! Mange er allerede "påmeldt", i den forstand at de har sagt "Jeg kommer"!!! Men ingen påmelding ennå altså!

Den første kursholderen vår er for noen ei kjent dame. Tove Svartkjønnli var med i fjor også hun! Dette er en dame som er full av kreativitet, skaperglede og ideer. En utrolig dyktig scrapper som stadig sprer om seg med inspirasjon og vakre kreasjoner.
Hun var designer i Papirgleder.no sitt team, (som nå beklagligvis er lagt ned)! Tove jobber med å spikre sammen et kurs rundt det å finne tekst og tittel på sidene våre. Kjenner jeg Tove rett, blir det nok mye spennende. Kursbeskrivelse kommer nærmere påmeldinga! her finner dere Toves blogg.


Vår andre kursholder er Ida Melby. Også kaldt "Little". Dette er ei dame som er en mester i ProMarkernes kunst! Hun er med i designteamet til ProMarker ChallengeBlog, og lager helt nydelige kort! Hun er ei dame som sprer rundt seg med liv og glød, og kommer til å ha kurs i .... ja, riktig....fargelegging med ProMarker-tusjene. Her finner dere bloggen hennes, så kan dere titte innom og se! foto: Carl Martin Nordby

Screppa (!) skal også ha kurs i år. Screppa er Torill Fossum Stamnes, om noen lurer. Det er Torill som er Primus Motor for SteinkjerScreppa. Hun skal ha et ArtJournal-kurs. Kursbeskrivelse kommer også her! Screppas blogg finner du her


Gled dere, folkens!!! Det blir så utrolig kjekt, med alle disse kursholderene - og ennå er det kanskje fler:0)

7 kommentarer:

  1. Heia Torill! :)
    Det her høres jo fabelaktigt ut! Mye mulig eg kommer :)
    Skal til Steinkjer no 20.januar og blir en uke :)

    SvarSlett
  2. Når kommer påmelding ut?

    SvarSlett
  3. Dette høres så spennende ut, har aldri vært på scrappetreff før, så dette tror jeg at jeg må få med meg!! :)

    Renate

    SvarSlett
  4. Kjempegleder meg til vi kan bombardere deg med kurspåmeldelser! :) Stas!

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg MASSE og håper å treffe igjen både kjente og nye ansikter :o)

    SvarSlett
  6. Blir nok med i år! Fått overnattingsplass 200meter unna samfunnshuset og har allerede begynt "planleggingen".
    Mvh scrapper fra Leksvik kommune

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)