søndag 24. januar 2010

Kurs på SteinkjerScreppa 2010

Fargelegging med ProMarkers - med Ida

På dette kurset vil dere få en innføring i de populære ProMarkers tusjene. Vi går igjen alt fra hvordan de oppfører seg til hvordan du lett kan få fine skygger og sjatteringer på det du farger. Vi begynner på ”scratch” og jobber oss frem til to ferdig fargede motiver, med skygger og liv i stempeltrykkene. Vi holder på i ca to timer* (*med mulighet til å forlenge en halvtime om vi ikke blir ferdig)


Farger som vil bli brukt på kurset
Jeg har dessverre ikke mulighet til å ha et sett med tusjer til alle. Så jeg har med mine egne tusjer som vil gå på rundgang, i tillegg har jeg noen ekstra hud farger. Ta gjerne med dine egne, men hvis du skal kjøpe tusjer kan det være lurt å kjøpe disse på forhånd. De kan enten forhåndsbestille på Steffens, eller kjøpes hos Papir Hobby på treffet. Forhåndsbestillings hos Steffens gjelder kun for deltakere på kurset. Og hvis du har noen av de vi kommer til å bruke er det fint om du kan ta de med.
Kurs farger: Blush, Dusky Pink, Cool Grey 1, Cool Grey 3, Coral, Dusky Rose, Tan, Caramel, Cocca, Pear Green og Moss.


Art Journal - et kurs med terapi - med Screppa


Her skal du få prøve deg i en form som kalles kunstdagbok. Her kan du få uttrykke deg og bearbeide ting, oppmuntre deg selv mot et mål, få energi og leke!

Dette er et kurs helt uten behov for forkunnskaper.

Just do it - og bli med!! Det blir et kurs hvor du forhåpentligvis kommer styrket ut av:0)


Du trenger en god saks, malerpensel (normal barnestørrelse med myk bust), og en god svart tynn tusjpenn. Ellers kan du jo titte litt i noen blader og kataloger etter noen uttrykk/bilder som sier deg noe. Det være seg et ansiktsuttrykk, en følelse... (Dette er ikke noe dere MÅ gjøre, bare en KAN gjøre) Ta gjerne en titt innom ArtJournal-bloggen min for å se hva dette kan være for noe.




'Tittel-tukkel'- ved Tove

Dette er kurset for deg som vil få tips og knep til hvordan du kan leke deg mer med tekst og tittel innenfor scrapbooking. Egen håndskrift er noe mange sliter med å bruke, men det er også det som ofte setter spissen på arbeidene, så her skal vi kaste oss i det og leke oss!
Dette kurset passer for alle, uansett om du lager layouter, kort eller leker deg med art-journaler.

Til kurset håper jeg dere tar med dere et bilde dere vil fortelle en historie om. Gjerne et bilde av dere selv! La oss sette oss selv først for en gangs skyld! Lag gjerne noen notater på forhånd om bakgrunnen for bildet dere velger, det gjør det enklere når vi sitter mange samlet for å skrive. Farge- eller sorthvittbilde er helt valgfritt.

Velkommen til kurs



Prisen på kursene er 350,- pr.kurs.
Velkommen!



PS:Det kommer masse informasjon på onsdag! Da har vi hatt møte i arrangementskomiteen, og er klar for å legge ut det meste1 - også påmelding!!!

5 kommentarer:

  1. Heisann.
    Hva blir prisene på kursene? Å prisen på selve treffet?

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott! Da gleder jeg meg masse, skal løpe inn her så raskt jeg har stått opp på onsdag. Hehe. (om det blir lagt ut så tidlig da.)

    SvarSlett
  4. Ser det er to forskjellige summer på kursene, en i selve innlegget, og en i kommentaren din her. Hva er rett? :p

    SvarSlett
  5. Riktig pris på kursene er 350,- - beklager at jeg skrev feil i kommentaren her... går i surr innimellom - men det skal jo ikke skje da! Sorry altså! Håper dere kommer på kurs allikevel!
    Gled dere til i morgen!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)