mandag 6. april 2009

LITT AV INSPIRASJONSHEFTET

Her kommer et lite knippe fra inspirasjonsheftet dere kommer til å få på SteinkjerScrepp{a}. Det er 16 ulike oppgaver i alt i heftet, så her kan det være noe for enhver smak!

1. Lag deg et navneskilt. Slik at vi andre kan se hva du heter, og kanskje har du et nick? Sikkerhetsnåler får du hos en av oss. (denne kan du jo gjøre ferdig før du kommer på treff, slik at alle ser hvem du er;0)

2. La deg inspirere av dette bildet. Det være seg farger, oppsett, stemning….














8. La deg inspirere med denne kortskissa










9.Scraplift (herm etter) disse Loene. (har bare tatt med 2 her. det er flere i heftet)



kos dere - og om ikke lenge så møtes vi!!!
GOD PÅSKE!!

4 kommentarer:

  1. Så herlig!
    Masse inspirasjon her allerede :-)

    SvarSlett
  2. Å som jeg gleder meg. Fikk helt sug i magen av å se på dette. :)
    Ikke mange dagene igjen nå

    SvarSlett
  3. Gleder meg til treffet :) Inspirasjonen siger på .... artig :)))

    SvarSlett
  4. juhuu! kjempedigg! gleder meg. Har heldigvis fått en liten engel av en unge så det blir inga problem for meg å være med på treffet! :)

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)