fredag 3. april 2009

Handlemuligheter på SteinkjerScrepp{a}??

JA! men ikke noen store butikker, men lille meg "Screppa" med mitt lille utvalg. Jeg har kjøpt inn en del nytt til treffet, og håper dere kommer til å finne noe dere trenger. Jeg har de nye arkene fra 3ndy Papir, og håper å få litt Glimmer Mist også - om leverandøren min klarer å skaffe. Jeg har litt forskjellig iallefall. Skaperglede med Rose kommer også til å ha med litt for salg. Både Bazzill og oppbevaringsartikler, og litt til!



Så muligheten er der for å få brukt litt oppsparte scrappepenger iallefall.

Håper dere gleder dere like mye til dette som jeg gjør!
- for da blir det KNALL!!!

Følg med iløpet av påsken - for jeg kommer til å legge ut noen av inspirasjonsoppgavene dere vil få på treffet. Så kan dere begynne å tenke litt, og glede dere masse!!

Vi har fått mange fine premier, så det blir mulighet til å ha litt vinnerlykke også. For hvert bidrag dere lager til utfordringene, vil dere få et lodd. Trekkingen skjer søndag. Dere som ev. ikke er der, vil selvfølgelig få tilsendt premien(e).

Nå??? Kribler det litt??

For dere som fortsatt er i tvil - det er noen ledige plasser igjen!!
GOD PÅSKE, SCRAPPEVENNER!!!

3 kommentarer:

  1. Det kribler ikke bare litt hos meg nei! Det kribler MASSE:-) Gleder meg til å se noen skisser/LO, som jeg kan begynne og gruble litt på!! Om 2 uker sitter vi klare og venter på at klokka skal gå litt fortere!
    Stor påske klem fra Torhild

    SvarSlett
  2. Å dette blir så utrolig gøy!! Gleder meg som bare det!

    SvarSlett
  3. Treg jeg, da, har ikke fått med meg at du har startet butikk også... Ligger den i Screppa-lokalene, eller?

    Klem klem :)

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)