torsdag 16. april 2009


dag igjen!!!

Her kommer noen sneakpeaks til Hannekurset! Det er bare å glede seg! Det er fortsatt noen ledige plasser! De som skal på dette kurset kan ta med seg ei god saks og tynn svart tusjpenn. GLEDER MEG, GLEDER MEG:0)



Om noen lurer på dette med gesso-kurset er dette et kurs som er kjempegøy, masse klin og klæsj og ulike teknikker. Kanskje denne teksten sier mer:

Gesso: Dette er et medium som har vært i vinden i det siste, med god grunn. Gesso er grunning, men grunning som kan benyttes på mange måter både til kortlaging og scrapbooking, til mixed mediums, bakgrunner og underlag.
På kurset skal vi leke oss med å lage eget bakgrunnspapir ved hjelp av ulike materialer og teknikker. Skikkelig klin og klæsj, og kjempegøy!

velkommen folkens!!!

PS: vil du bare komme og ta en titt, så er det greit det! Da tar jeg en symbolsk sum på 25,- for inngang. Og da håper jeg du er ærlig og finner meg, og betaler for inngang. Da er det ikke inkludert hverken scrappeplass eller kurs, bare shoppemuligheter og litt inspirasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)