tirsdag 31. mars 2009

HAR DU IKKE BETALT?


Det er fortsatt noen som ikke har betalt for treff og kurs! Det hadde vært veldig kjekt om dere gjør det nå. Alle skal ha betalt innen den store helgen. Husker du ikke helt hva du har meldt deg på, så kan du jo sende meg en SMS (45452068) eller mail screppa@gmail.com, så kan jeg fortelle deg det:-)

Betal til; 5083.06.68591 til Screppa.

Veldig viktig!!! HUSK å merke betalingen "SteinkjerScreppa", kurs og/eller treff , ditt navn og riktig totalt beløp. Påmeldingen er bindende når betalingen er bekreftet fra meg.

Pris:
• En dag kr.120,-
• Hele helgen kr.200,-
• Bare inngang (skal kun benytte seg av kurs og ev. handling - altså ingen sitteplass) kr. 50,-
• Kursavgift kr.350,-

NÅ ER DET BARE 19 DAGER IGJEN!!!

1 kommentar:

  1. Gleder meg masse, masse! Tror det blir utrolig moro!!!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)