onsdag 11. mars 2009

ALLE HAR FÅTT PLASS!!

Dagene går, og det blir færre og færre dager igjen til SteinkjerScrepp{a}!!
Vi nærmer oss stadig fullt hus, så dette blir utrolig arti!

ALLE SOM HAR MELDT SEG PÅ BÅDE TREFF, OG KURS HAR FÅTT PLASS. Så dere kan jo bare betale til; 5083.06.68591 til Screppa.

Veldig viktig!!! HUSK å merke betalingen "SteinkjerScreppa", kurs og/eller treff , ditt navn og riktig totalt beløp. Påmeldingen er bindende når betalingen er bekreftet fra meg.

Pris:
• En dag kr.120,-
• Hele helgen kr.200,-
• Bare inngang (skal kun benytte seg av kurs og ev. handling - altså ingen sitteplass) kr. 50,-
• Kursavgift kr.350,-

Det er fortsatt ledig plass på Hanne sine kurs (ikke mange), og Toves "Gesso"-kurs. Spre det glade budskap og få flere med!!!! Fortsatt ikke forsent!


Disse to damene klarer iallefall å spre glede og latter!!! Gå ikke glipp av Hanne og Toves kurs!!!
(Bilde er tatt på treff i Mosjøen, av Julie. (Hannes søster - som også kommer på treffet!!!!))

2 kommentarer:

  1. Gleder meg veldig til treff og kurs :-)

    Det hadde vært velig fint med et innlegg om hva vi skal ta med. Både til treff og om det er noe som skal tas med til kursene. Jeg skal gå minialbumkurset og vet jeg skal ha med bilder. Er det noen bestemt stil man skal velge bilder etter?

    SvarSlett
  2. Det var lurt!! Det skal jeg fikse vet du!
    Skal høre med Tove om det er noe spes, du må ha med på det kurset. og om det er en bestemt stil du kan velge bilder etter.

    Supert at du spør!
    Ha en super søndag videre:-)

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)