onsdag 4. februar 2009

HVOR skal vi være????

Lokalet er i boks, og etter litt fram og tilbake med dobbelbookinger på det stedet jeg ville ha, havnet vi på Steinkjer Bedehus. Nå håper jeg ikke at dere tror dere har kommet til feil treff...(hi hi) vi låner bare lokalet! Lokalet ligger i sentrum, og bare ca 60m fra togstasjon og Grand Hotell.

For å finne parkering, er det en veldig stor parkering ved HINT. (høyskolen i Nord-Trøndelag) Denne finner dere hvis dere kjører opp Sannangata. Det vil bli merket, når helgen kommer:-) her er det

2 kommentarer:

  1. Dette satser jeg å få til ja! Jeg vet allerede at kaill`n skal bort, men mamma har bursdag den 19. så hva passer bedre enn å få æren av å passe barnebarna..hi, hi!
    Følger med her jeg!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)