tirsdag 10. februar 2009

Førstemann til mølla

Informasjon:


Tid: Lørdag 18.april kl.10.00-03.00, og søndag 19.april kl.10.00-18.00

Sted: Steinkjer Bedehus, Ongdalsvegen 15

Parkering: bruk HINT sine plasser. Kjør opp Sannangata. Fri parkering i helgen.

Pris:
• En dag kr.120,-
• Hele helgen kr.200,-
• Bare inngang (skal kun benytte seg av kurs og ev. handling - altså ingen sitteplass) kr. 50,-
• Kursavgift kr.350,-

Påmelding: det er 40 plasser, og det er førstemann til mølla. Påmelding skjer som ellers ved å legge inn en kommentar på dette innlegget, pr. sms til 45452068, ring meg direkte eller pr. mail til screppa@gmail.com. Dette gjelder både påmelding til treff og kurs. Jeg trenger navn, hva påmeldingen gjelder, mailadresse, og tlf.nr.

Betaling: Ikke betal noe før du har fått bekreftet plass. Betalingen skjer på forhånd til konto; 5083.06.68591 til Screppa.

Veldig viktig!!! HUSK å merke betalingen "SteinkjerScreppa", kurs og/eller treff , ditt navn og riktig totalt beløp. Påmeldingen er bindende når betalingen er bekreftet fra meg.

Mat: utpå lørdagskvelden tar vi opp bestilling på pizza fra PizzaBakeren. Det er frivillig å være med på denne spleisingen. Det er mulig å ta med seg mat.

Kiosk: det vil være en liten kiosk i lokalet kl.11.00-17.00 begge dagene. Her vil bli mulighet til å kjøpe pølser, rundstykker, frukt, kaffe/te, saft og brus.

Handling: Vi håper å få inn noen forhandlere på lørdagen. Så da blir det mulighet for å handle litt scrappesaker også. Det finnes ingen terminal i lokalet, men i byen.

Innhold: Dette er en helg der vi hovedsakelig kommer til å være kreative med verdens beste hobby! På treff sitter vi og lager det vi måtte føle der og da. Det vil bli lagd et inspirasjonshefte til treffet. Her finnes skisser, ferdige sider (Loer) vi kan la oss inspirere av, farger og andre utfordringer. Dette vil bli lagt ut på bloggen i forkant, slik at det går an å tenke litt før man pakker. "Scrappe-extra" og noen overraskelser er det også planer om!!

Kurs: Det vil bli holdt kurs av to utrolig dyktige damer, Tove Svarttjønnli og Hanne Iren Evjen. Både lørdag og søndag. Hver gruppe er på 10 stk. koster 350,- pr.kurs. Dette betales på konto, som beskrevet over, og er bindende først ved bekreftet betaling. Se innlegget nedenfor for informasjon om kursene!!


Det er plass til 40 stykker på SteinkjerScrepp{a}. Så har du tenkt å være med er det lurt å melde seg på fort.

7 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne ha en plass lørdag. Vil da delta på minialbumkurs. Er litt usikker på hvor lenge jeg kan være (buss/barnevakt) så hvis jag kan ha en åpen plass for scrapping i tillegg hadde det vært fint :-)
    Gleder meg masse!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på minialbumkurs :) Er prisen der inkludert noe av materiale som blir brukt, eller kommer dette i tilegg (jeg tenker da på f.eks. minialbumet)?
    Jeg vil også være med å scrappe hele lørdagen, men er litt usikker på søndagen i farta:)

    SvarSlett
  3. Hmmmm... vil veldig gjerne være med men vet ikkje hvordan det blir med babyn enda da jeg har termin i slutten av mars.. får håpe det er en plass igjen til meg når lillegutt har kommet til verden og jeg vet mer hvordan det går..

    SvarSlett
  4. Dette høres jo ut som en fantastisk helg, Torill!!! Så flink du er som lager til så mye spennende. En liten bigesjeft må dette være, tar nok mye tid.

    Heldige de som har muligheten til å delta!

    Lykke til,
    klem fra Rita

    SvarSlett
  5. Når vi sender deg mail, når får vi bekreftelse på at vi får plass og plass på kurset? Å sier du ifra når et kurs er fullt?
    *glede seg kjempemye*

    SvarSlett
  6. heia :) e de fortsatt ledig på minialbumkurs? hørtes morsomt ut:) kjempeflott at du stelle istand nå artig på steinkjer!!
    ann-karin svenning

    SvarSlett
  7. EG e med!! Gubben sei at det e bære å melde seg på.. babyn skal jo ha flaske så han kan ta han!! hehe.. så da e det jo inga problem! treng jo ikke være heile dagan og kan ha med babyn ei stund.. Eg melde meg på begge dagene! Også tar eg sjansen på å melde meg på kurset "Det lille ekstra" GLEDE MEG!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)