mandag 5. januar 2009

SteinkjerScrepp{a} 2009

18.-19.april 2009 årets stortreff i Steinkjer.

Er du interessert i stempling, kort og scrapbooking? Sett av denne helga, dere!! Her vil det bli muligheter for deg å møte andre likesinnede en hel helg! Det vil bli kurs i både scrapbooking og kort, konkurranser og "NattScreppa" (scrapping ut i de sene nattetimer). Kursene vil bli holdt av fremragende kursholdere. Følg med, følg med!

Her blir det anledning til å sitte og kose seg ei hel helg, med verdens beste hobby- med andre ord!

Kanskje får vi til butikker med stands også.

Det jobbes...

Dere må følge med.
Alt som har med påmelding til treff og kurs, kommer vi tilbake til senere!!

4 kommentarer:

  1. Ja jeg kommer nesten helt sikkert, og kanskje får jeg med meg ei til.
    Må høre nærmere om hvor det er lurets å overnatte etc. Vi kjører jo som regel bare forbi Seinkjær på tur et eller annet sted.

    SvarSlett
  2. Dette må jeg jo bare prøve å få med meg!! Hadde vært skikkelig gøy det!

    SvarSlett
  3. Dette hadde vært artig å vært på:)

    SvarSlett
  4. Ønska å få det til. Inspirasjon e godt å få i fellesskap :) Har mye inne som vil ut, så jeg trenger det !!!

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)