onsdag 7. januar 2009

1. kursholder på plass

Jeg er strålende fornøyd med å presentere dere for SteinkjerScrepp{a}s ene kursholder! Dette er en dame som er full av kreativitet, skaperglede og ideer. En utrolig dyktig scrapper som stadig sprer om seg med inspirasjon og vakre kreasjoner.
Hun er designer i Papirgleder.no sitt team! Hun er en fantastisk person og utrolig dyktig med det hun holder på med!!


Jeg er så glad for at hun har takket ja, til å være sammen med oss denne helga! Gå ikke glipp av hennes kreative kurs!
Ta en titt her, i Toves blog for å se hva hun kan lage!!!

1 kommentar:

  1. Det er jo bare supert at Tove kommer :)
    Hva er det hun skal lære bort denne gangen.
    Om jeg kan komme med ønsker, vil jeg gjerne hatt "de små detaljer"

    SvarSlett

Er det noe dere lurer på? Ikke vær redde for å spørre! Jeg skal svare så godt jeg kan!!
vennlig og kreativ hilsen Screppa
(Torill Fossum Stamnes)